«Канскі кінафестываль: вялікі і жудасны». Лекцыя Ігара Сукманава (16+) ў горадзе Мінск
Перажыўшы Канскую ліхаманку, праграмны дырэктар кінафестывалю "Лістапад" Ігар Сукманаў вярнуўся ў Мінск, і гатовы падзяліцца з вамі эксклюзіўнымі падрабязнасцямі жыцця і вынікамі найбуйнейшага сусветнага кінаагляду. Лекцыя з абмеркаваннем у межах праекта "ТОК" пройдзе 6 чэрвеня а 19:10 у малой зале кінатэатра «Піянер».
У мінулую суботу завяршыўся 72-і Канскі кінафестываль. Інтрыгі, надзеі, расчараванні, захапленні і праклёны - без гэтага ўжо цяжка ўявіць Мекку сусветнай кінаіндустрыі. Вердыкт журы для многіх стаў шакавальным. Упершыню ў гісторыі галоўны прыз з'ехаў у Паўднёвую Карэю: «Залатую пальмавую галіну» атрымаў рэжысёр Пон Чжун Хо за фільм «Паразіты». Квенцін Таранціна, Пэдра Альмадовар, Джым Джармуш і Тэрэнс Малік засталіся без узнагарод.
Разабрацца ў выніках Канскага кінафестывалю прапануе кіназнаўца Ігар Сукманаў, які афіцыйна прадстаўляў Беларусь на адным з самых прэстыжных сусветных кінафорумаў ужо ў 17-ы (!) раз. У вас ёсць унікальная магчымасць не толькі абмеркаваць галоўныя сенсацыі будучага кінапракату, але і першымі паглядзець тызер навінак на вялікім экране.
На лекцыі «Канскі кінафестываль: вялікі і жудасны» вы даведаецеся:
~ Асаблівасці Канскага кінафестывалю. Пагаворым пра тое, чаму вакол фестывалю ствараецца такі ажыятаж і ў чым сутнасць барацьбы з Netflix. Раскажам, што стаіць за чырвонымі дарожкамі, як жывецца прафесіяналам у Канах і чаму праграма гэтага фестывалю вызначае «палітыку» будучага кінасезона.
~ Трэнды артхаусных кіно і Канская канцэпцыя гэтага года.
~ Супярэчлівыя вынікі кінафоруму. Хто і чаму атрымаў узнагароды. Інтрыгі і хітраспляценні цяперашняга года. Вылезуць бокам рашэнні журы ці стануць гістарычнай падзеяй?
~ Як трапіць у Каны. Чаму просты глядач так рэдка трапляе на паказы?
~ Сенсацыі новага сезона. Якія фільмы трэба мець на ўвазе - самыя чаканыя прэм'еры, якія пакажуць у шырокім і абмежаваным арт-пракаце.
~ Ці свеціць Канскі кінафестываль беларускаму кіно? Чаму гэта адна з самых адкрытых і самых цяжкадасягальных вышынь у свеце кінаіндустрыі.